هایجک کردن هشتگ ها که به آن هشتک ربایی گفته می‌شود، استراتژی برخی بازاریابان به منظور استفاده از هشتگ های معروف و ترند برای مواردی جز هدف اصلی آن هشتگ است.

همانطور که اشاره شد، هشتگ ها در شبکه‌های اجتماعی اعم از شبکه اینستاگرام کاربردهای مختلفی دارند. بخش غالب و معمی از تبلیغات برندها را هشتگ ها تشکیل می‌دهند. در این میان، افراد و کسب و کارها می‌توانند با استفاده از هشتگ های تخصصی و هشتگ های ترند، تعداد مخاطبان خود را افزایش داده وباعث بهبود فروش محصولات و خدماتشان شوند. اما برخی از افراد و کسب و کارها از استراتژی هشتگ ربایی استفاده می‌کنند.

باید گفت که شرکت‌هایی که از با صرف زمان، انرژی و قوه تفکر خود، از هشتگ های مناسب و قوی در تبلیغات خود استفاده می‌کنند، با استقبال زیادی مواجه می‌شوند. اما افرادی که با استفاده از روش‌های هشتگ ربایی تلاش می‌کنند تا افزایش فروش داشته باشند، نه تنها شکست می‌خورند بلکه قسمت زیادی از اعتبار خود را از دست می‌دهند.

افراد به دلایل مختلفی از استراتژی هشتگ ربایی استفاده می‌کنند. برخی از آنها به منظور جلب توجه مخاطبان شبکه‌های اجتماعی هشتگ ها را هایجک می‌کنند. رایج‌ترین نوع هشتگ ربایی از طریق همین افراد انجام می‌شوند و صرفاً اهداف این افراد افزایش بازدید پست‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی اعم از اینستاگرام می‌باشد. این افراد از هشتگ های ترند و اغلب نامرتبط با پستشان استفاده می‌کنند. از آنجایی که اغلب کاربران در بیشتر موارد هشتگ های ترند شده را جستجو می‌کنند، در نتیجه آن این افراد با هایج کردن این دسته از هشتگ ها توجه مخاطبان را جلب می‌کنند.

برخ دیگر از افراد نیز، در کمپین روابط عمومی ناموفق دست به هشتگ ربایی می‌کنند. کمپین روابط عمومی ناموفق که با نام PR Campaign شناخته می‌شود، استفاده از استراتژی‌ها و روش‌هایی است که بر پایه مکالمه قرار گرفته‌اند و به منظور بهبود روابط با مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرند. گرچه هشتگ ربایی در نوع اول رایج‌تر است؛ اما این هشتگ گذاری جدی‌تر می‌باشد. در این نوع از هشتگ ربایی شرکت‌ها برای افزایش روابط عمومی خود و در نتیجه آن، افزایش مخاطبان و مشتریان دست به ایجاد هشتگ هایی می‌زنند؛ اما برخی از افراد هستند که این هشتگ ها را هایجک می‌کنند. معمولاً افرادی که با یک برند خاص مخالف هستند از هشتگ هایی که این برند استفاده می کن، برای تمسخر آن برند استفاده می‌کنند.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : هشتگ ,استفاده ,می‌کنند ,افراد ,ربایی ,افزایش ,هشتگ ربایی ,استفاده می‌کنند ,روابط عمومی ,شبکه‌های اجتماعی ,عمومی ناموفق ,روابط عمومی ناموفق ,کمپین روابط عمومی ,ربایی استفاده می‌کنند ,هشتگ ربایی استفاده
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Amy مســ ــافر حرف دل دنیای دانلود بازی و برنامه دانلود رمان Rachna لوازم آرایشی برقی Katy تجهیزات استخر،جکوزی،سونا