هشتگ ها در اینستاگرام به دو دسته Branded و Community تقسیم می شوند:
حدود 70 درصد از هشتگ های اینستاگرام جزء این نوع محسوب می شوند. اغلب این نوع از هشتگ ها استفاده تجاری و بازاریابی دارند و مختص به شرکت و برند هستند و آنها را می توان شامل نام شرکت، محصولات و یا کمپین های تبلیغاتی دانست.
از مزیت های این آن می توان به داشتن قابلیت ارائه آمار دقیق اشاره کرد. به عنوان مثال شما به منظور بررسی وضعیت کمپین تبلیغاتی خود می توانید هشتگ مربوط به آن را سرچ کنید. از مزیت های دیگر آن ها این است که از طریق آن می توانید از فالوورهای خود بخواهید تا برای شما تولید محتوا انجام دهند.
برای مثال از آنها درخواست نمایید تا هنگام استفاده از محصول شما از آن فیلم یا عکس تهیه کرده و آن را با هشتگ اختصاصی شما اشتراک گذاری کنند. سپس شما چند مورد از این عکسها را انتخاب کرده و در صفحه خود اشتراک گذاری کنید.
این هشتگ ها جزء هشتگ های عمومی هستند و وما استفاده تبلیغاتی و بازاریابی ندارند. برای مثال مواردی مثل instafood# یا picoftheda# از محبوبیت بالایی برخوردارند و اختصاصی شرکت یا برند خاصی نیستند.
درباره این سایت