هشتگ ها در اینستاگرام به دو دسته  Branded و Community تقسیم می شوند:

Branded Hashtags

حدود 70 درصد از هشتگ های اینستاگرام جزء این نوع محسوب می شوند. اغلب این نوع از هشتگ ها استفاده تجاری و بازاریابی دارند و مختص به شرکت و برند هستند و آنها را می توان شامل نام شرکت، محصولات و یا کمپین های تبلیغاتی دانست.

از مزیت های این آن می توان به داشتن قابلیت ارائه آمار دقیق اشاره کرد. به عنوان مثال شما به منظور بررسی وضعیت کمپین تبلیغاتی خود می توانید هشتگ مربوط به آن را سرچ کنید. از مزیت های دیگر آن ها این است که از طریق آن می توانید از فالوورهای خود بخواهید تا برای شما تولید محتوا انجام دهند.

برای مثال از آنها درخواست نمایید تا هنگام استفاده از محصول شما از آن فیلم یا عکس تهیه کرده و آن را با هشتگ اختصاصی شما اشتراک گذاری کنند. سپس شما چند مورد از این عکسها را انتخاب کرده و در صفحه خود اشتراک گذاری کنید.

Community Hashtags

این هشتگ ها جزء هشتگ های عمومی هستند و وما استفاده تبلیغاتی و بازاریابی ندارند. برای مثال مواردی مثل instafood#  یا picoftheda# از محبوبیت بالایی برخوردارند و اختصاصی شرکت یا برند خاصی نیستند.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

الونک محال Cynthia تابلوساز اندیشه آفتاب متن و تکست آهنگ پاپ | موزیک نیو داروگیاهی لقمان حکیم وبلاگ امیر رضا پوست سالم و زیبا Amanda وبلاگ رسمی حوزه علمیه قائمیه بندر انزلی